Jojo Mayer neve egyet jelent a zenész szakmában az atomóra pontosságú, mégis kellő groove-val rendelkező, improvizációtól sem mentes dobolással. Az hogy valaki két éves kora óta dobol, még önmagában nem jelent semmit, hiszen ha híján lenne eme tehetségnek, akkor nem lenne ezen a szinten és nem azt hallanánk amit.
Igaz, az úriember végigdobolta az életét, 12 évesen már jazz-zenekarban játszott, de nem elégedett meg azzal, hogy a világ legjobbjaként tartsák számon ezen berkekben. Fogta magát és olyan elektronikus zenei műfajokkal kezdett kísérletezni, mint a jungle, vagy a break. Ebből szinte egyenes út vezetett egy olyan formáció összeállításáig, ahol mindezt élőben, fantasztikus ritmusképletekkel és súlyos szintihangokkal lehet prezentálni. Ez a NERVE.
Jojo Mayer mellett egy basszusgitáros (John Davis), egy billentyűs (Jacob Bergson) van a színpadon, de mint kiderült, van egy „külsős” tag is (Aaron Nevezie), aki a keverőpultot teleggatja effektekkel és a produkció minőségi megszólalásában pontosan ugyan annyi szerepe van, mint bármelyiküknek fent a színpadon. (Szemfülesek felismerhetnek a fotókon egy KORG KaossPad-ot is!)
Itt el is érkeztünk ahhoz részhez, mely az Audmax életének egyik fontos és felettébb szórakoztató állomásává vált. A formáció budapesti, az Akvárium-ban tartandó bulijához - ahogyan az egész turnén egyébként - szükség volt egy Allen&Heath Qu-24 keverőpultra. Rövid levelezés és a kölcsönös szimpátia megállapítása után, örömmel mondtunk igent és a csapat rendelkezésére bocsátottuk egyik Qu-24-ünket. (Az csak hab a tortán, hogy "véletlenül" az ME-1 személyi monitorrendszert használják...)
A felajánlást szinte azon nyomban egy meghívás követte, így cégünk apraja-nagyja személyesen is meggyőződhetett róla, hogy ami ezt a csapatot övezi, az nem legenda, hanem valóság.