A dLive éve

A dLive éve

RSS   AUDMAX   2017-08-13 17:05

 

 

Az ezoterikus vonal hívei már türelmetlenül várták, hogy 2017-ben beköszöntsön a Kakas éve. A több évezredes kínai horoszkóp bizonyára megkérdőjelezhetetlen, az asztrológiában kalandozóknak, kötelező életviteli tanácsadó.  A Kakas éve jólétet, gazdagságot ígér, de például bőséges gyümölcsfogyasztásra is inti híveit.

 


A kínai horoszkóp mellett érdemes figyelemmel követni egy bizonyos délnyugat angliai közösség jövendölését is, az Allen&Heath fejlesztői szerint 2017 a digitális keverőpultok mezőnyében a dLive éve is lesz. Minőséget, elképesztő személyreszabhatóságot, soha eddig nem látott flexibilitást ígér, egy olyan eszközt amivel öröm bármilyen produkciós kihívás teljesítése.

Nagyjából másfél évvel a dLive rendszer bemutatója után januárban érkeztek a sorozat új eszközei, így az új taxonómiai besorolásnak megfelelően már S és C osztályú dLive rendszerekről értekezhetünk.

Miben különbözik egymástól a két osztály?

Kezdjük inkább azzal, hogy mi azonos a két rendszerben. Mindkét rendszer magja ugyanaz a XCVI core mely FPGA technológiára épül és 160x64 csatorna processzálással bír 96 kHz mintavételezésnél. Lefordítva: mindkét osztály eszközei 160 bemeneti csatornát és 64 szabadon konfigurálható buszt kezelnek, ugyanolyan processzálási lánccal és lehetőségekkel (saját DEEP modellezős pluginek, 16x effektprocesszor, stb).  Teljesen azonos a két osztály az AD/DA konverterek és mikrofonelőfokok szintjén, illetve a világverő 0,7 msec késleltetési érték is egyforma. A kezelőfelületek felépítése, a kezelőszervek száma is azonos, ugyanúgy megtalálható az érintőképernyő gesztusvezérlése a C osztálynál is, illetve ugyanúgy rendelkezésre állnak az S osztálynál már bevált külső hardveres (IP-6, IP-8) vagy szoftveres kezelő- és vezérlőfelületek (Director, OneMix, MixPad).
A legnagyobb csattanó, hogy a két osztály eszközei teljesen kompatibilisek egymással, kiteljesedhet a "kabáthoz a gombot" elv, tökéletesen megtalálható az adott feladat költséghatékony megoldása.

A különbségek (tételesen):
- C osztály méretében kompaktabb, könnyebb
- A C osztály rendszerenként (kezelőfelület + mixrack) 2db 128 csatornás I/O port a lehetséges bővítőkártyáknak (gigaACE, Waves, Dante, MADI). Az S osztálynál ugyanez a szám 5.
- Eszközönként beépített tápegység az S osztály redundáns, hot-swap rendszerű tápegységeivel szemben.

A teljeskörű kompatibilitásnak köszönhetően 6-6 MixRack és kezelőfelület típusból alakítható ki az ideális rendszer, a rackméretű C1500 típustól akár az S7000-ig. Az ehhez illeszthető DX32 stageboxok, a sok audiohálózatos bővítőkártya, vagy akár az ME-1 személyi monitorrendszer beépítésével nem nehéz kijelenteni, hogy a piac egyik legversenyképesebb megoldásáról van szó. A gyakorlati átlátáshoz, produkciós igényeknek való megfeleltetéshez, teljes produkciók pultra "adaptálásáig" mindenben segít a forgalmazó Audmax Kft. Bemutatótermünkben a teljes portfólió megtalálható.  A dLive évében ezek így igencsak bíztató jegyek.

Varga Krisztián
Audmax Kft

 

 

Vissza a Hírek oldalra »


Képviselt gyártók, márkák

Az AUDMAX által képviselt kiemelt márkák, gyártók - ABC sorrendben. Bővebben...

Allen&Heath Appsys ProAudio Audiopole AudioPressBox Audio-Technica Avalon-Design Avid B&C Speakers DiGiGrid DirectOut Technologies Genelec GLAB Guitar Laboratory Green Hippo ITC INOUT Communication Systems Korg L'Acoustics Linea Research Panphonics Roland Professional AV Symetrix Tascam Trevis Audio Lab Vox Waves Williams Sound
HANOSZ
Az Audmax Kft. a HANOSZ tagja.
A Hangszeresek Országos Szövetségének fő célja az aktív zenélés társadalmi elfogadottságának növelése és támogatása.
Széchenyi 2020